زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

درد که باشد

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ

من همیشه فکر میکردم اگه بچه نداشتم حتما از او جدا میشدم عقایدمان با هم جور نبود  ولی یه نفر رودیدم تو محیط وبلاگ که همون شکلی اذیت میکرد بی محلی میکرد ولی من وابسته اش شده بودم هر روز باید میرفتم وبلاگش رو میدیدم تا قلبم آروم بگیره . بخاطر اون خودم رو تغییر میدادم . و هر چی توهین میکرد بازهم این من بودم که پنج دقیقه بعد کامنت قربان صدقه براش میفرستادم مثلا مینوشت باز قرصاتوبرعکس خوردی منم میگفتم یروز بخاطرت مشت مشت قرص میخورم. 

یروز بخودم گفتم از این یکی چرا نمی تونی جدا بشی اینکه دیگه همسرت نیست چرا تحقیرهاشو تحمل میکنی تا کی میخوای در بیرون از خودت به دنبال خوشبختی بگردی . اون فکر کنم رفته با یکی دیگه ولی من هنوز دوسش دارم.

به هیچکس حسادت نباید کرد

وقتی احساس می کنید که در برزخ حسادت گیر افتادید؛

فراوانی دنیا را ببینید ایمان داشته باشید که همه چیز به اندازه کافی وجود دارد


وهیچ کس نمی تواند آن چه که حق الهی شماست را از شما بگیرد وقتی می بینید دیگران خانه دار شدند ولی شما هنوز نه 

وقتی زوج ها را با هم می بینید ولی شما هنوز تنهایید وقتی پولداری را می بینید حسادت نکنید


 واین عبارت را باخود وبا ایمان بگویید "خدا هر آن چه برای دیگری کرده بیش از آن برایم میکند.

آن چه حتی انتظارش هم نمیرود پیش می آید"


به این ترتیب حسادت و خشم را از خود دور کنید تا بتوانید جذب داشته باشید و در آرامش قرار بگیرید.


همه چیز به اندازه کافی وجود دارد و شما باید سهم خود را از دنیا طلب کنید نه اینکه به داشته دیگری حسد بورزید.

نظرات  (۱)

  • همیار رایانه
  • همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....

    وبلاگ عالی  و مطالب آموزنده  و مفید  بود .

    همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل

    شماره تماس  9099071728 

    www.hamyarrayaneh.ir  سایت:

    تلگرام :  https://t.me/HamyarRayaneh

    اینستاگرام :  https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh

    سروش:   https://sapp/hamyarrayaneh

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">