زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

ترس از تنهایی

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۰ ب.ظ

امروز یه مرد برایم نوشت من برای خودم لیستی تهیه کرده ام از اینکه چقدر به خاطر ترس از تنهایی مورد سواستفاده‌قرار گرفته ام. میگفت همه کسانیکه وارد زندگیم شدند و آزارم دادند نقش مولد را داشتند که من تنهاییم را دوست بدارم خدا آنها را فرستاد تا به من بفهماند در تنهایی چیزیست که باید آنرا بیابی.

این که بعد از اون همه پیامهای بی وفایی بالاخره یه پیام آمد که تنهاییت را دوست بدار این یعنی که خدا هنوزم من را دوست دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">