زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

یک اشتباه را دوبار تکرار نکن

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ق.ظ

میگفت اصلا به کسی اعتماد نکن ببین همونطور که گفتی منم آدم بدی هستم. زندگیت رو تو وبلاگت ننویس.

آخرین پستش این بود که دوستش بهش بی محلی میکنه بلاکش کرده  و اینکه اون آدم با اراده و قوی هست میدونه که کاری رو که گفته انجام میده.

همیشه میگفتم کاش منم مثل نسرین با اراده و قوی بودم. دیروز بالاخره کمی اراده از خودم نشون دادم در جواب اینکه چرا دیگه جواب نمیدی نوشتم من اصلا زن پرقدرتی نیستم من نه پول دارم نه پارتی من خیلی ضعیفم نمیتونم بهت کمکی بکنم فقط از لحاظ روحی میتونم کمکت کنم که اونم همه میتونن . من شرمنده میشم که هیچ کاری از دستم برنمیاد .من میدونم دوست قدرتمندت یه مدت میزه ولی دوباره برمیگرده پیشت. 

دیگه جوابی نداد دیدم رفته زیر پست یکی دیگه کامنتهای محبت آمیز گذاشته گفتم خوب شد بذار بره سراغ یکی دیگه من دوست ندارم یک اشتباه رو دوبار تکرار کنم.

نظرات  (۱)

  • فروزان علمشاهی
  • بسیار عالی
    به وب من هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">