زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

حس امروزم

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

امروز حس و حالم خوبه چون یه آدم دیدم شبیه خودم .

اونم برای انسانها ارزش قائل میشه .

البته من آدمی هستم که بعد اینکه به طرف وابسته شدم جوری نگران رفتنش میشم که اونم این حس رو پیدا میکنه باید بره. ولی به نظرم عشق همینه عشق رو نمیشه اهلی کرد فقط باید تسلیم بود ببینیم خدا چی سر راهمون قرار داده‌چه درسی قراره بگیریم چی رو باید رها کنیم چی رو میخواهیم به دست بیاریم .

و باید همیشه تو فضای شکرگذاری باشیم همه نعمتهایی که میبینیم و نعمتهایی که نمی بینیم. بابت همه چیز شکرگذار باشیم. موقع ترس باید بگیم «شاید بزرگترین ترس توکه الان درگیرت کرده، 

کوچکترین کارخدا باشه»

دو شبه دارم خواب میبینم یه بچه پیدا کردم دارم ازش نگهداری میکنم. 

نباید بترسم حس میکنم کسی پیدا شده که می تونیم تنهاییمون رو با هم قسمت کنیم . من نباید انقدر فکرم درگیر اون دختر باشه که اومده تو زندگی همسرم مقصر اون اتفاق من نیستم یکی دیگه اونو آورده خودشم باید به فکر کار خودش باشه.من فقط باید سرم به کار خودم باشه در جهت خود شناسی قدم بردارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">