زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

حالم خیلی بده

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

شاید اگه این دختره ش ع تو زندگیم نبود تا حالا صدبار زندگیمو نابود کرده بودم.این اونده تا من از ترس اونم شده بخوام بالای سر بچه هام بمونم . تنهاشون نذارم. بچه هایی که میدونم قدرم رو نمی دونن .ولی من دوسشون دارم. بدون اونا زندگی برام معنایی نداره .

نه میتونم سرکار برم نه میتونم خودم رو خوشحال کنم همه اش غصه و ناراحتی تو زندگیم هست. میدونم یه مادر ناراحت به در کسی نمیخوره ولی کجا برم جایی ندارم عشق هم دیگه وجود نداره . خدایا کسی نیس به فریادم برسه دستم رو بگیر .حالم خیلی بده.

نظرات  (۴)

  • پشمآلِ پشمآلو
  • قاعدتا ادم وقتی ناراحته دنبال یچیز حال خوب کن سریع میگرده .. من نمدونم مشکلتون چیه ولی پیشنهادم اینه تو خودتون دنبال خوشی باشید و هرکاری میکنین برا دل خودتون بکنید ک نگران نباشید پیش خودتون ک برا فلانی اینکارو کردم اینم شد فلان نتیجش و قدر ندونست
    پاسخ:
    اره فقط خودمون میتونیم حالمون رو خوب کنیم
    خدابزرکه(:
    پاسخ:
    درسته خدا خیلی بزرگه حل این مسائل ما براش کاری نداره فقط میخواپ ما درسمون رو بگیریم.
  • پشمآلِ پشمآلو
  • راستی خوندن کتاب "حال خوب خانه داری" نوشته فرانک کلابی ـم توصیه میکنم
    پاسخ:
    ممنونم میرم دنبالش. پیداش میکنم . راستی وبلاگتون رو دنبال کردم. مرسی که اینقدر خوبین همیشه پر انرژی بمونید.
  • پشمآلِ پشمآلو
  • مرسی عزیزم:)
    منتظرم پستای پرررررر انرژی و باحال و حسای خوب شما رو بخونم:)
    پاسخ:
    باشه عزیزم سعی خودمو میکنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">