زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

کاش این مشکلم رو بتونم حل کنم

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۹ ب.ظ

من نمی تونم احساساتم رو به زبون بیارم آدم کم حرفی هستم.وقتی با همسرم نشستیم نمی دونم چی بهش بگم .کلا زیاد دوست تو زندگیم ندارم نمی دونم پشت تلفن چی بهشون بگم.

همه میگن چقدر تو کم حرفی بعضیا هم میگن اعصابمون خورد میشه وقتی حرف نمیزنی.بعضیا هم فکر میکنن خودم رو‌دارم براشون میگیرم .در حالیکه من خیلی دوسشون دارم. نمی دونم چی بگم زبونم بند میاد.

من دوست دارم این مشکلم حل بشه چون فکر میکنم همه مشکلاتم ،درد تنهاییم ، مشکلات رابطه ام با بچه هام و دیگران همه چیز از همین موضوع شروع میشه.

نظرات  (۳)

  • سنجاق قفلی
  • سلام

    به نظرم باید عادت کنی به این که همه ی چیزایی که تو فکرتن نباید فقط همون جا نگه داری، باید به زبون بیاری.

    دنبال شدی
    : )
    پاسخ:
    یه چیزی که میترسم اینه که همه ناراحت بشن و برن
  • یاسر قائمی
  • یه راهکار خوب اینه که مطالعه ات رو افزایش بدی و جلوی آیینه با خودت صحبت کنی و تمرین کنی. این مشکل خیلی راحت برطرف میشه. 
    شما در کنار این ها ورزش هم چاشنیش بکنی عالی میشه. 

    سعی کن در مورد موضوعات مختلف جلوی آیینه با خودت تمرین کنی. به خودت اعتماد و ایمان داشته باشی دیگه راحت صحبت کردن و خودمونی شدنت هم بهتر میشه. 
    پاسخ:
    ممنونم
  • پشمآلِ پشمآلو
  • میدونی وقتی مشکلتو میدونی و علاقه ام داری که برطرفش کنی بهترین کمکو مشاور میتونه بهت کنه .. خیلی از این فرهنگسرا های شهر ـم مشاور رایگان داره حتی برا مشکلات خانوادگی
    ولی بازم اگه اون کارو نخوای بکنی میتونی تو اینترنت سرچ کنی و راه حلایی که برات کاربردیه رو امتحان کنی:)
    پاسخ:
    ممنون باشه سرچ میکنم .فکر کنم تو سرای محله ها مشاوره رایگان باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">