زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

باید بزرگوار باشم

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ق.ظ

من یه چیزی درباره خودم فهمیدم اینکه آدم های بزرگسال زیاد دوست ندارن با من هم صحبت بشن چون زیاد سر و زبون ندارم حرف زدن بلد نیستم . ولی عوض بچه ها خیلی منو دوست دارن .میتونم از این خصوصیتم استفاده کنم با بچه ها بازی کنم . توی پارک پسرم و بچه های دیگه رو دور خودم جمع کنم بازی های هیجان انگیز کنم .

آدمهای بزرگ چند روز اول جذب من میشن بعد که میبینن زیاد حرف نمیزنم و سکوت میکنم دیگه محل به من نمیدن . ولی بچه ها اینجوری نیستن.باید بزرگوار باشم خوشم نمیاد خودمو به کسی تحمیل کنم . آدم بزرگا میتونن برن با دوستان مثل خودشون دوست باشن منم از اینکه مدتی با من بودن از من تعریف کردن منو برای مدتی کوتاه دوست داشتن ازشون تشکر میکنم .

نظرات  (۲)

سلام 
متن تون هم کودکانه هست ، آدم بزرگا 😄
تازه این عیبی نداره که هنوز کودک درون تون فعال هست فکر می کنم افرادی که میتونند کودکان رو به خودشون جذب کنند افراد انرژیکی هستنن 
موفق باشید 
پاسخ:
ممنونم اره کودک درونم خیلی فعاله .مرسی دوست عزیز
  • ازدواج موقت مشهد
  • دقیقا همینطوری هست که اشاره کردین. کاملا موافقم
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">