زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

باوفا

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ

از نت ورک ماکتینگ بدم میادحالا ینفر هر روز داره تو گوشم میخونه بیا تو نت ورک ماهی صدمیلیون درآمد داری 

نمیگه خودش اگه اینقدر درامد داره پس اینجا چیکار میکنه؟

اولش هم میگفت یه کرمهایی ما میفروشیم که جای جوشرو از بین میبره گفتم خودت امتحان کردی گفت نه گفتم پس چطور مطمئنی ؟ من سالهای سال کرمهای مختلف رو امتحانکردم هیچکدوم اثری نداشت چطور به این کرم اطمینان کنم؟

الانم گیر داده به نت ورک

معنی نت ورک مارکتینگ از نظر من اینه توبیا تومجموعه پول بده ادم هم واردکن پول بدن تا من بتونم از پولهای شما حقوق دریافت کنم.

چطور بعضیا با زبون میتونن همه رو خام‌ خودشون کنند اینهمکارم با زبونش از مدیر تا همه پرسنل روخام کرده بیان تو نت ورک . یا اینکه از ازدواجش میگه که ازدواج سفید خوبه دیروز مدیر داشت میگفت واقعا درست میگی ازدواج سنتی خوب نیست ازدواج سفید بهتره .  

امروز صبح پسرم داشت تو کلاس با دوستاش حرف میزد تا من وارد شدم سکوت کرد و دیگه چیزی نگفت انگار از من ترسید اومدم خونه کلی گریه کردم نمی دونم چرا اینجوریم اینقدر جدی هستم بچه ام هم جلوم حرف نمیزنه ولی خداروشکر که با دوستاش رابطه خوبی داره.

ولی بعد از گریه کمی سبک شدم گفتم خدایا چرا حرفاتو مستقیم به خودم نمیزنی چرا هی ادمهایی میفرستی تو زندگیم که به من ثابت بشه خودمو دوست ندارم.

نظرات  (۱)

ازدواج سفید دیگه چه بدعت لجنباریه
پاسخ:
ولی خوبه همه جور ازدواج داشته باشیم تا ادم با دیدن اینها بفهمه بالاخره چی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">