زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

اصل کاری

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ق.ظ

هفته ای یبار همسرم میگه فردا جلسه دارم بیشتر سه شنبه ها میگه ولی این هفته گفت افتاد دوشنبه از روز قبلش برای این جلسه شور و هیجان عجیبی داره صورتشو اصلاح میکنه اخر شب حمام طولانی مدت میره تمام وقت هم سرش تو تبلتشه . ناهار از خونه نمیبره و … 

امروز صبح بهش گفتم این جلسه که میگی اسم رمزه چون من حس میکنم یجور شور و حال عجیبی توی این روز داری اونم به من گفت کاش اصل کاری رو میفهمیدی گفتم اصل کاری چیه؟

دیگه هیچی نگفت. 

ولی من حس کردم انگار خدا داره با من حرف میزنه انگار خدا داره میگه اسل کاری که تو بخاطرش به دنیا اومدی این نیست حالا مچ همسرتم گرفتی بجز اینکه خودت حرص بخوری فایده دیگه ای تا حالا برات نداشته که . انگار خدا داره میگه اصل کاری منم اصل کاری اون عشقی که تو وجودته هست اینو بشناس .  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">