زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

نه تحقیر نه تایید

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ق.ظ

همیشه از اینکه وقت خودم رو صرف درس خوندن کرده بودم پشیمون بودم میگفتم ادمهای تحصیل نکرده که میرن دنبال پول وضعشون از ما بهتره ولی الان پشیمون نیستم با این تجربه ای که در طول این چند ماه بدست اوردم میفهمم پول همه چیز نیست . وقتی طرف سواد نداره حتی از روی یک متن ساده بخونه وقتی از هر ده تا جمله ای که میگه نه تاش خرافات و شایعه و از روی بی سوادیه، اینجاست که میفهمی پول همه چیز نیست.

حتی وارد بطن زندگی این آدمهای بی سواد ولی پولدار میشی میبینی اون راحتی و امکاناتی که میگن هم ندارند.

حتی دوست نداری باهاشون حرف بزنی چون اکثر حرفهاشون از روی بی سوادیه.

حالا میفهمم پدر و مادرم چرا اینقدر اصرار داشتن درس بخونیم البته من رشته خوبی نخوندم و بازار کار برای رشته من نبود ولی همین دانشگاه رفتن باعث شد خیلی از شایعات و خرافات رو از زندگیم حذف کنم.

یه چیز دیگه هم باعث شد خودمو بیشتر دوست بدارم این بود که فهمیدم آدمهایی که زیاد حرف میزنن اکثرا بی سواد هستن پس اگه کسی اومد گفت چرا کم حرفی یعنی اون ادم هم جزو افراد بی سواده. 

هرجوری که دوست دارید باشید مهم نیست اطرافیان چی میگن. البته دچار غرور هم نباید بشیم.

من هروقت میبینم ادم بی سوادی داره زیاد حرف میزنم فقط میگم اوهوم نه تحقیرش میکنم نه تاییدش میکنم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">