زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

با خودم روبرو شدم

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

اگه خودتو دوست داشته باشی با کسی روبرو میشی که عاشقته و دوست داره

من با خودم روبرو شدم اون آدم خودم بود در شکلی دیگر در شکل یک مرد که به من حس خوب میداد دوستم داشت 

وقتی اینجور دوستیها تموم میشه ما باید همچنانبه دوست داشتن خودمون ادامه بدیم چون همه ما دوست داشتنی هستیم وقتی ینفر پیدا میشه که میتونه دوستمون داشته باشه یعنی ما دوست داشتنی هستیم ولی خب همه آدمها کنار ما همسفر های ما هستند بالاخره یجایی مسیرمون از هم جدا میشه در کنار هم رشد میکنیم و برای ادامه رشد به درسهای متفاوتی از همدیگر نیازمندیم . فقط باید پیام و نکنه ای که تو ارتباطمون گرفتیم رو برای رشد استفاده کنیم و به راه خودمون ادامه بدیم . 

شکر کنیم بالاخره به روزهایی بود که عاشق بودیم و کسی رو داشتیم که مثل ما جهان رو میدید. بالاخره تنهایی یعنی بزرگترین ترس ما از راه میرسد و باید واردش بشیم با بزرگترین ترسمون که روبرو بشیم دیگه از اتفاقات کوچک زندگی نمی هراسیم،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">