زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

صحبت با خدا ۱

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

خدایا 

گفتی بارهایم را بر دوش تو بگذارم 

با فرزندم مشکل دارم کمک کن حلشون کنم فعلا نمی برمش آزمون تا شهریور

هر چه تو بخوای اگه بخوای یکسال با تاخیر میبرمش مدرسه 

با عشقم چیکار کنم اونم سپردم دست تو اگه بخوای اونم از من بگیر اگه میدونی به صلاحم نیست با کسی باشم 

اونم به تو میسپارم 

خودم و زندگیم رو به تو میسپارم 

اگه فکر میکنی برم پیش مشاور بهتره خب میرم فقط تو اونو سر راهم قرار بده 

الان دیگه فهمیدم مشکل من اطرافیانم نیستن چون من بازهم افسرده و ناراحتم و هیچکسی دوست نداره با یه آدم افسرده که هیچ شور و هیجانی برای زندگی نداره دوست باشه. 

خدایا میخوام زندگی رو بیشتر دوست داشته باشم . میخوام بیشتر عشق داشته باشم . حتی اگر دیگران دوستم ندارند. من دوستشون داشته باشم ازشون مراقبت کنم فقط تو من را دوست داشته باش فقط حرفامو برای تو میگم تو هم جوابشو همونطوری که قبلا جواب میدادی به من برسون.   


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">