زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

سلام خدای خوبم

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ب.ظ

من بنده عبد تو هستم 

ولی خوب بعد دوتا بچه داشتن بچه سوم سخته از پسش بر نمیام مجبورم سقط کنم.

ولی نذر میکنم به گربه ها بیشتر کمک کنم بتونن تو حیاط خونه ما بچه دار بشن.از وقتی اون گربه رفت منم از رفتنش خوشحال شدم زندگی این شکلی شد راستش ما زیاد با طبیعت خوب نبودیم که این بلاها داره سرمون میاد .

نظرات  (۲)

سقط یک جنین =  نذر غذا دادن به گربه ها 

قطع نسل آدم در خانه = فراهم کردن رشد نسل گربه در حیاط خانه  

؟؟؟؟؟؟؟

چی رو با چی توی یه کفه ترازو میذاری؟

حواست هست عزیز ؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
خدا همه آفریده هاش رو دوست داره .حالا این با اون برابری نمیکنه ولی نگاه خوب داشتن به حیوانات مد نظرم بود چون خیلی از اتفاقات الان بخاطر هتک حرمت جهان هستی هست انگار اینطوری میخوان ما چند صباحی در خانه ها باشیم تا جهان هستی خودشو بازسازی کنه. 

نگاه خوب داشتن رو باهات موافقم

نکته همین جاست، به قول خودت، این با اون برابری نمیکنه...

تجدیدنظر لطفا 😇

پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">