زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

جوابیه جهان هستی

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷ ق.ظ

پست قبلی رو که نوشتم بعدش رفتم اینستا رو باز کردم با کمال تعجب دیدم اولین پستی که در صفحه گوشیم ظاهر شد یه عکس از این آیه بود اگر شکر گزاری کنید و ایمان بیاورید خداوند به عذاب شما اقدام نمی کند که خداوند حق شناس آگاه هست. سوره نسا آیه ۱۴۷

این درحالیه که من اصلا هیچ فرد مذهبی رو دنبال نمیکنم و هیچ پیج قرآنی  یکی از پیج های عرفانی این پست رو گذاشته بود.

من واقعا شکر گزار نبودم اینو مطمئنم واز الان به بعد شکر گزاری میکنم. ایمان رو نمی دونم در اون مورد هم کاش به من توضیح بیشتری بدن.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">