زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

استرس روزهای کرونایی

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۹ ق.ظ

رفتم آزمایشگاه با ماسک و دسکش و اینا تست بارداریم منفی بود بعد رفتم پیش دکتر زنان گفت بخاطر استرس این روزها اینطوری شدی باد برام آمپول نوشت گفت بعد دوروز قاعدگیت شروع میشه. خیالم راحت شد آمپول زدم ولی دوروز گذشت شروع نشد گفتم یعنی چقدر استرس دارم که آمپول هم اثر نمیکنه یکی از دوستان پیاز درمانی رو تجویز کرد باید قبل شام و ناهار دو پیاز را در دو لیوان آب میجوشوندم به مدت پنج دقیقه بعد که سرد میشد صاف میکردم و آب پیاز رو میخوردم . سه روزاینکار کردم بعد قاعدگیم شروع شد. درمان خوبی بود برای خانومایی که نامنظمن یا به یائسگی زودرس مبتلا شدن هم این درمان استفاده میشه یعنی هر ماه پانزده روز این کارو انجام بدن پانزده روز بعدی استراحت کنن تا سه ماه انجام بشه هورمون ها تنظیم میشه.

پسرم دیروز گفت مامان برام عروسک کرونا درست کن براش با نمد درست کردم بعد دیدم باهاش دوست شده به ماهم میگه باهاش دوست باشین . میگن آدم های آینده کره زمین کسانی هستن که با تمام موجودات و آفریده های خدا خوب رفتار میکنن یکی از این آدمها رو من دیدم.

این روزها کتاب سینوهه رو میخونم تابحال هیچ رمانی اندازه این کتاب من رو جذب نکرده بود تمام رمان هایی که میخوندم تا نصفه رها میکردم شاید بخاطر اینه که این سرگذشت یه آدم روشن بین هست نه یه فرد معمولی که هیچ کار خاصی انجام نمیده . بعد فهمیدم مردم تمام دوران ها شبیه همین هایی هست که ما الان تو جامعه میبینیم ما الان خیلی هم از مردم اون موقع روشنفکرتر نیستیم. فرعون اون زمان هم خداپرست بود یعنی دستور داد معبدی بسازند وتوی اون هیچ مجسمه ای نباید قرار میدادن. فهمیدم علم پزشکی چقدر اون موقع پیشرفته بوده و ختنه کردن پسران از زمان پادشاهان فرعون بوده یعنی قرنها قبل از اسلام. اون موقع اروپاییها جزو آدمخوارها بودن و تمدن فقط در خاورمیانه وجود داشته . فعلا صد صفحه از کتاب رو خوندم در مورد ایران چیزی ننوشته در مورد مصر و سوریه و عراق امروزی تا الان نوشته بود . بقیه اش رو بعدا میام مینویسم.

سینوهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">