زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

دوستی با مرد متاهل

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ق.ظ

من تو فضای مجازی با یه مرد متاهل دوست شدم دوست وبلاگی بودیم ولی صمیمی بودیم و از همه زندگیمون برای هم میگفتیم .روحیه هردومون خیلی عوض شده بود. چون همسرم ارتباطات اینچنینی زیاد داشت منم گفتم بذار مثل اون باشم.

ولی اونم بعد یه مدت سرد شد شاید دوست جدید پیدا کرده یعنی دیگه من نمیتونم بهش آرامش بدم شاید یه آدم جدید بتونه.

ولی خوب دوستی با مرد متاهل توایران اصلا درست نیست تو اروپا و آمریکا مرد و زن هردو آزادند اگر همسرشون رفت با یکی دیگه، خانومه هم میتونه با یکی دیگه باشه و از افسردگی نجات پیدا کنه . ولی تو کشور ما چون این آزادی فقط برای مرد هست، همسر چنین آقایونی دچار افسردگی بیماریهای روحی یا سرطان میشوند. بخاطر همین دوستی با مرد متاهل تو ایران اصلا درست نیست و آه اون زن همیشه پشت سر آدم میمونه.

من واقعا زندگیم دچار اتفاقات ناگواری شد فقط بخاطر همون بوده فکر میکنم. 

با مرد مجرد هم نمیشه دوست شد چون پسرای مجرد دنبال سکس هستن و اون نیازت به حرف زدن و درددل کردن را برطرف نمیکنند.

من دیشب چیز دیگه ای رو تجربه کردم گوش کردن به صدای سکوت  بچه هام خواب بودن من خوابم نمیبرد فقط سعی کردم به صدای سکوت شب گوش کنم. واقعا آرامبخش بود بهتر از هر دوستی که بخوای باهاش درددل کنی و چرخیدن بی هدف تو فضای مجازی خیلی بالاتر و برتر بود تجربه خوبی بود سعی میکنم بیشتر تکرار کنم. خدا تنها کسیه که به حرفت گوش میده به ارزوهات میرسوندت و هیچی نمیخواد فقط میخواد خودتو پیدا کنی.

نظرات  (۲)

رسول گرامی اسلام فرمود: هیچ زن و مردی نامحرم در جایگاه خلوت قرار نمی­گیرند، مگر این­که شیطان سوّمی ایشان است
پاسخ:
اره ولی برای آقایون مجرد و متاهل  و دخترای مجرد راههای خودگول زدن بسیاری هست که به خودشون بگن گناه نکردیم.
بل الانسان على نفسه بصیرة
و لو القى معاذیره
قرآن کریم
بلکه انسان خودش از وضع خود آگاه است .
هر چند (در ظاهر) براى خود عذرهائى بتراشد.
پاسخ:
اره هرچی میکشیم از همین نفس مون هست .نفس سرکش و یاغی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">