زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

بچه هامون رو آزاد بگذاریم

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۳ ق.ظ

من یه دخترعمو دارم که یادمه اینقدر فکر پسربازی بود دیپلمش هم به زور گرفت. مامانم همیشه میگفت با این حق نداری بگردی چون خرابه تو خیابونا وله

من رفتم دانشگاه درس خوندم اونم تو این مدت شوهر کرد یه خواستگار براش اومد همانطور که خودش همیشه آرزوداشت بعد از ازدواجش رفت شهرستان. یکی از شهرهای شمال کشور. پانصدتا سکه مهرش کردند. کسیکه قبل ازدواجش با دوست پسرهاش رابطه جنسی هم تجربه کرده بود. با پسری لیسانسه ازدواج کرد عموم فقط بهش یه جهزیه ساده داد. دختر عموم شاغل هم نبود.

من درس خوندم بعد از اتمام لیسانسم با پسری که هم رشته ام بود و عاشقم بود ازدواج کردم. تو بعله برون سر مهریه داشتن چونه میزدن آخرشم گفتن سیصدتا سکه مهرت میکنیم منم میگفتم این مسائل خجالت آوره اصلا برام مهم نیست مهم اینه که با عشق ازدواج کنم. مادرم حرص میخورد که مهریه من از دختر عموم که تحصیلات نداره چرا کمتر باشه. پدر و مادرم جهزیه ام رو تهیه کردند.

بعد از عقد همسرم از من خواست تست باکره بودن بدم با هم رفتیم دکتر زنان گواهی باکرگی گرفتم.

 قبول کردم در خونه پدریش طبقه ای جداگانه زندگی کنیم تا بتونیم خانه بخریم.

بعد از ازدواج گفتن باید پدر و مادرت پول بدن تا بری خونه جدا زندگی کنی دو سال شاغل بودم کار بیرون و خونه به شدت داغونم کرد بعد حاملگی نرفتم سرکار. بعد هم بچه داری و انجام کارهای خونه تمام وقتم رو پر کرد. 

فوق لیسانس گرفتم ولی بازهم سرکوفت میشنیدم که تو کار نمیکنی تمام عروسهای خاندان ما کار میکنند و حقوقشونم دودستی میدن به‌همسر یا اینکه پدر و مادرت چرا کمک مالی نمیکنن.

حالا بشنویم از دختر عموم نه شاغله نه تحصیلات داره نه پدر پولدار داره ولی دائم وقتش به خوشگذرونی کنسرت و مهمونی و‌پارتی میگذره . همسرش هم همراهیش میکنه . هم قبل ازدواجش خوش بود هم بعد ازدواجش . امیدوارم همیشه هم خوش باشه.

بچه ها تونو محدود نکنید آزاد بگذارید حداقل اینجوری خودشون و آدمها رو میشناسن با کسی ازدواج میکنند که به خودشون شبیه باشه. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">