زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

تنهایی هایم

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خوب این آقاهه هم که تو مجازی اومده بود حرفهای قشنگ میزد که آدم باید تنهاییشو دوست داشته باشه من کمکت میکنم بتونی وابستگیت رو به آدمها برطرف کنی و این حرفها اینم توزرد از آب دراومد. بعد از کلی پیام زیبا فرستادن و از زندگیش حرف زدن و اینکه ما دوتا مثل هم مظلومیم و غیره به من میگه کی میتونم ببینمت. بیا هر هفته بریم بیرون وابستگیت به همسرت کم بشه اگه به من وابسته بشی منم مثل خودتم هیچوقت ینفر که اومد تو زندگیم رو نا امید نمیکنم.

صبح گفتم مگه قرار نبود کمک کنی وابستگیم به آدمها کمتر بشه اینجوری دوست شدن که به شما وابسته میشم بدتر میشه.

دیگه جواب نداد.

میدونی چیه من فهمیدم آدمها وقتی به خواسته شان نمیرسند میذارند و میرن . این به خاطر عیب ما نیست بعضیها دوست دارند طرف مقابلشان سود داشته باشه.

چقدر بده ما بخاطر فرار از تنهایی تو دام دیگران بیفتیم واقعا این تنهایی که من اسمش رو گذاشتم خدا 

بین ما غریب و ناشناخته مانده .تنهاییمان را بشناسیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">