زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

فوبیا

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ق.ظ

میگن قرص‌ ضد بارداری بد هست و‌باعث لخته شدن خون میشه.

ولی نمی تونم قطعش کنم چون من فوبیای حاملگی دارم از بعد بچه دومم هر ماه فکر میکردم باردارم و میرفتم آزمایش میدادم یا قرص اورژانسی میخوردم ولی از وقتی قرص ال دی میخورم دیگه ترسهام ریخته خیالم راحت شده از طرفی هم همه میگن این بده واقعا نمی دونم چیکار کنم؟؟؟

امروز رفتم جلسه چهارم لیزر موهای زائدم بود مثل این میمونه که یه جریان برق ضعیفی رو بهت وصل کنند. بعد از لیزر همیشه دلم برای پاهام میسوزه چقدر درد تحمل میکنیم ما خانومها. بعد هم بوتاکس خط اخمم بود همسرم میگه چرا همیشه اخم میکنی امروز دکتر گفت تو اصلا اخمو هم نیستی این خط اخم از کجا اومده پس والا من به هر کی میگم دست خودم نیست باورش نمیشه. بوتاکس هم شدیدا درد داره.

چقدر درد تحمل میکنیم ما خانومها . چقدر حفظ زندگی مشترک برامون مهمه .چقدر فوبیای جدایی داریم . چقدر وابسته ایم 

:(

نظرات  (۱)

سلام

 

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

 

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

 

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

 

ممنون

پاسخ:
🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">