زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی هنوزم زیباست

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ق.ظ

نمی دونم خوبم یا بد من اینجوری هستم یعنی بودم فکر میکردم اگه به کسی که دوستم داره منم دوسش دارم محبت کنم اون میفهمه دوسش دارم.

ولی متاسفانه کسی نیازمند محبت ما نیست همه انتظار دارند بی وفا باشیم و کم محلی کنیم ولی پول دار باشیم. یبار دوازده سال پیش اینو تجربه کردم یبارم دوسال پیش. دیگه چندبار باید شکست بخورم تا بفهمم کسی مهر و محبت من رو دوست نداره. اگه تمام زندگیم رو بذارم برای طرف که حالش رو خوب کنم کسی نمیگه چقدر مهربون فقط در صورتیکه پول بریزم به حسابش مهربونم. 

الان با خودم فکر میکنم میگم اصلا چرا میخوام همه بدونن من مهربونم بذار فکر کنن نامهربونم فکر کنن بی وفا هستم چه اتفاقی میخواد بیفته. صمیمی ترین دوستم که تو زرد از آب دراومد همدمم که تو زرد از آب دراومد دیگه چه اهمیتی داره.

مهم اینه که زندگی ادامه داره و هنوزم زیباست هر لحظه یه چیزی داره که زیباییهاش رو به ما نشون بده.

نظرات  (۱)

:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">