زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

نیازمند بودن

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

میدونه راحت من گول میخورم میاد مینویسه بزنگ تو نیاز به گفتاردرمانی من داری.

الان رفتم مغازه کفاشی یه پیرزنه اومد یه جمله ای به آقاهه گفت بعد دیدم مغازه دار هیچی جوابشو نداد پیرزنه یه پنج دقیقه همینطور داشت حرف میزد تا اینکه رفت.بعد مغازه دار گفت این خیلی دوست داره یکی باهاش حرف بزنه من اگه جوابشو میدادم یکساعت می ایستاد اینجا فقط حرف میزد من به هیچ کاریم نمیرسیدم.

واقعا چقدر بده آدم نیازمند باشه حتی نیازمون نباید حرف زدم باشه وگرنه به این درد گرفتار میشیم که بریم تو کوچه خیابون هر کسی رو دیدیم بگیریمش به حرف.

یا یه عده پیدا میشن که تحقیرت میکنند هر وقت کسی رو ندارند میان سراغت کجا بودی یکی نیست بگه تو این یکماه تو کجا بودی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">