زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

تجربه شخصی ام درباره عشق

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ق.ظ

من به عنوان یک زن متاهل وقتی میبینم همسرم به کسی توجه پیدا کرده دائم گوشیش رو چک میکنه ببینه پیامی اومده یا نه؟ یا دیروقت میاد خونه خشم تمام وجودم رو پر میکنه احساس نالایقی و بی ارزشی میکنم تمام اندامهای تناسلیم خشک میشه حتی اگه بیاد بخواد با من نزدیکی کنه نمی تونم ارضا بشم و حس بدی پیدا میکنم.

ولی هنگامیکه من هم اجازه میدم مردی غریبه به من ابراز عشق کنند دیگه برام مهم نیست همسرم به من عشق نمی ورزه یا با کسی دیگه بیرون‌میره. دوباره احساس مفید و ارزشمند بودن میکنم دوباره اندامهای جنسی و هورمونهایم به کار می افتند حتی اون مرد غریبه را از نزدیک ندیدم فقط پیام عشقش از طریق مجازی به من رسیده ولی عشق را در من شعله ور کرده . لذت جنسیم دوبرابر شده حتی همسرم هم به من میگه خیلی ازت راضیم.

چرا اینچنین هست ؟ چرا عشق بعد از مدتی بین دونفر که با هم زندگی میکنند نا پدید میشه ولی با آدمهای جدید ملاقات میکنند دوباره پدیدار میشه؟

آقایون حق دارند هر لحظه از فردی جدید خوششان بیاید ولی این اجازه را برای همسرشان هم باید قائل بشوند. یا اینکه هر دو فقط به هم عشق بورزند درسته بعد یه مدت تکراری میشن برای هم ولی اگر بدانند تمام حواسشان پیش یکدیگر است و نفر سومی نیست بازهم می توانند همدیگر را دوست بدارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">