زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

تجربه عشق

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

یه حس خوب دارم انگار یکی پیدا شده میتونم همه حس و حالم رو بهش بگم نمی دونم چجوریه دیگه ترس از دست‌دادن  ندارم انگار انگار نمیترسم قضاوت بشم.  این حس و حالم رو‌خیلی دوست دارم خیلی جدیده با هیشکی این حس رو نداشتم هیچوقت. ❤️

میخوام خودم رو آزاد بذارم اینجوری همسرم رو هم آزاد میذارم دیگه غصه نمیخورم که کسی عاشقم نیست منو دوست نداره منم میتونم و این حق رو دارم دوباره عشق رو تجربه کنم. 

نظرات  (۲)

خیلیم جالب (:
پاسخ:
مرسی 
عشق حال فوق العاده زیبا وسیع و باشکوهیه
با این حال وقتی بهش میرسیم و ازش عبور میکنیم کدر کوچیک و معمولی از نظرمون میگذره
ب نظرم مثل یه دروغ خیلی زیباست اونقدر زیبا که نمیزاره ازش عقب بکشیم حتی اگه واقعاً بدونیم دروغه
پاسخ:
با تجربه همین دروغهای زیباست که رشد میکنیم اگه تجربه نکنیم نمیفهمیم دروغه و همیشه حسرتش را میخوریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">