زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

یک نفر شبیه رویاهایم

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ق.ظ

خدایم میدونست اگه یه ادم مذهبی بفرسته سر راهم ، هرگز عشقی بوجود نمی امد پس یک نفر شبیه ارزوهایم فرستاد یکنفر اهل خواندن مولانا و حافظ یکنفر اهل موسیقی سنتی و عشق و عرفان . 

ولی خدا فقط میخواست به من بفهماند که هیچکس جز خودم دوستم ندارد . بفهماند وقتی دنبال خوشبخت شدن در بیرون از خود باشی از همیشه تنهاتر میشوی. خدا میخواست بفهماند وقتی منتظر دلسوزی دیگران باشی بیشتر زخم میخوری. 

عشق فقط درون خودمان قرار دارد و به هیچ شخص یا شکل زندگی وابسته نیست.

این یکنفر شبیه رویاهایم خط بطلان کشید بر همه عقایدم باید دوباره از نو بسازم باید خراب کنم هرچه ساخته ذهنم بود.

نظرات  (۱)

میدونی گاهی پیدا میکنی کسیو که اصلا یه تیکع از تو رو داره انگار ؛کسی که از همه دنیا بیشتر میخوای باشه.کسی که عاشقشی ....ولی از وقتش که بگذره دیگه نمیتونی بش بگی....از دور نگاش میکنی از این لبخند های تلخ الکی میزنی:)
اگه خونده باشی متنامو میتونی پیداش کنی؛کسی که با تک تک سلولام دوسش داشتم و با تک تک سلولاش منو میشناخت....دلم خیلی براش تنگ شده،میخوام برم با یه میم مالکیت صداش کنم و اون ذوق کنه؛ولی میدونی خیلی گذشته ازش اتفافایی افتاد که فک میکنه من فکر های خوبی راجع بش ندارم ولی واقعا دلم براش تنگ میشه و تنها کسیه که وقتی میبینمش ته دلم میلرزه
پاسخ:
موافقم از وقتش بگذره دیگه کاری نمیشه کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">