زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

اب راکد نباش

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ب.ظ

دیگه همه چیز تموم شد گفتم دیگه نیا من نیازی به پیامهای گاه و بیگاهت ندارم تنها موندن بهتر از اینه که منت تورو بکشم . من فقط دوسش داشتم اون فقط از سرکنجکاوی میومد گاهی سوالی میپرسید.

میدونم خدا داره همه چیز رو سرجای خودش میذاره 

از نظر من همه چیز بهم ریخته شده 

ولی از بالا نگاه کنیم همه چیز داره درست میشه مثل یه جورچین که اولش معلوم نیست چی به چیه

اگه ادم خودشو دوست داشته باشه احساس تنهایی نمیکنه . چون میدونه دوست داشتنی هست نگران از دست دادن کسی نمیشه چون میدونه عشق زمینیش رو که از دست بده عشقی بزرگتر رو به دست میاره.

فقط من الان دپرسم با هیچکسم میل سخن گفتن ندارم میل اشنا شدن ندارم اصلا از همه بریدم پیش خودم میگم چه فایده وقتی قراره وابسته بشم و بعدهم مورد بی مهری قرار بگیرم. دیگه میدونم چاره شاد شدن من در دیگران وجود ندارد . من فقط میتونم محبت کنم به همه و بگذرم از آنها. نباید مثل اب راکد یکجا بمونم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">