زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

در خدا حل شدن

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

امروز تو محل کارم ینفر مشتری زنگ زد من عادت دارم با خانوما صحبت میکنم کلمه عزیزم و گلم رو به کار میبرم این دفعه یه آقا بود حواسم نبود طبق عادت گفتم نه عزیزم این مورد رو نداریم یهویی فهمیدم چی گفتم کلی خجالت کشیدم اونم هول شد صداش میلرزید بعد گفت خوب هر چی شما صلاح‌میدونید هرکدومو دارید بفرستید. خنده ام گرفت ولی طبق شعر خانوم فرساد عشق همون نگاهی هست که شاید فراموش کنی.

یه چیز دیگه ای هم فهمیدم اینکه میگن خانومها به جهان هستی شباهت بیشتری دارند درسته . آقایان هم ماجراجوهای این جهان هستی هستند یک زن را که بدست اوردند فکر میکنند دیگه کشفش کردند برای ماجراجویی سراغ دیگران هم شاید بروند البته مردهایی هم هستند که یکبار عاشق میشوند و برای همیشه عاشق میمانند . ولی هر دو دسته قابل احترامند چون طبیعت به همه ما نیاز داشته که مارا بوجود اورده.

من نمی دونم چرا اینقدر به عشق نیاز دارم خدای خوبم لطفا من را از عشق خودت لبریز کن تا عشق های زمینی دیگه به چشمم نیایند.مرا در خود حل کن.

نظرات  (۱)

  • دخترِ بی بی
  • آمین...
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">