زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

روز خوب

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ
دیروز به طرز عجیبی شجاع شده بودم من همیشه حرفهامو تو خودم میریختم ولی دیروز به چند نفر فهموندم که من. میفهمم دارید چیکار میکنید میفهمم دارید زیرابی میرین .
به رئیسم به یکی از دوستام که خیلی دوسش دارم گفتم نمیخواد خودتو مجبور به انجام کاری کنی ناراحت من نباش من فقط خودم میتونم حال خودمو خوب کنم .
اونم گفت کتاب بخون برنامه زندگیتو عوض کن گفتم باشه یکی از تغییرات برنامه زندگیم اینه که دیگه حرفی برای تو نزنم میام دوباره تو وبلاگم حرفامو مینویسم اینجا دیگه کسی نمیاد تحقیرم کنه مسخره ام کنه از حرفام سواستفاده کنه. 
وقتی اینارو گفتم احساس میکردم انگار یه نیرویی از درونم داره اینارو میگه خیلی قوی بود اصلا نمیشد جلوشو گرفت . یه نیرویی درونم هست که میگه من اینجا هستم تو تنها نیستی نذار بخاطر حس تنهایی ازت سواستفاده کنند تو هیچوقت تنها نبودی و نخواهی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">