زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

نت ورک مارکتینگ یا هرمی

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ق.ظ

دیروز همکارم مجبورم کرد برم همراهش شرکت همسرش تا عضو نت ورک مارکتینگ بشم . 

خیلی خنده دار بود اون اقاهه داشت توضیح میداد برام من داشتم به این فکر میکردم یعنی من باید هزار تا ادم رو جذب کنم تا درامد ماهی صد میلیون داشته باشم. البته اولش چهار نفر که اون چهار نفر هر کدوم چهار نفر دیگه تا سطح پنج که میشیم هزار نفر هر کسی هم بیاد باید اولش پانصد هزار تومن کتاب ها و سیدی های موفقیت بخره. من داشتم فکر میکردم اخه کی میاد پنصد هزار تومن بده کتاب بخره ؟؟؟؟

وسطای جلسه بود که همسرم زنگ زد گفت بیا خونه اینا همشون دزد و کلاش و کلاه بردارن .نیای خونه میام اونجارو بهم میریزم منم خدافظی کردم اومدم .

همسرم قبلا عضو شرکتهای هرمی بوده پولاشو از دست داده بود الان همون شرکتها به نامی دیگر دارن فعالیت میکنن. 

این همکار جدیدم بهش باید بگم اگه تو اونجا درامدت خوبه چرا اومدی اینجا صندوقدار شدی؟ الانم همه مارو با زبون مجبور کرده بیاییم شرکتشون تا عضو بشیم بهش گفتم همسرم اجازه نمیده تا دست از سرم برداره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">