زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

فرصتی برای تجربه زندگی

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ق.ظ

امروز سردرد و بدن درد شدید داشتم سرماخوردگی سینوزیت فشار خون پایین زیر هشت اصلا یه وضعی نمی تونستم راه برم سرکارم نرفتم. صبح زیر بغلم رو گرفت برد منو دکتر دکتر گفت ویروسیه . خیلی بدجور بود حالم. همسر گفت اونایی که دوسشون داری هیچکدوم کنارت نیستن فقط من همیشه کنارتم پس قدر منو بدون. 

تو عمرم اینجوری سرما نخوردم . عصری با همسر نشستیم یه قابلمه لبو و شلغم پخته خوردیم اونم سرما خورده بود .

دارم سعی میکنم خودمو بیشتر دوست بدارم رقابت رو کنار بذارم مثلا بخاطر یه مسئله خیلی مسخره ناراحت شدم که چرا رئیسم منو نذاشته صندوقدار باشم اونم گفت تو چون متاهلی بچه داری خواستم زودتر بری خونه نذاشتم اینور بشینی.سر همین مسئله اینقدر ناراحت شدم که مریض شدم اینجور سرما خوردم . یا برای اینکه یسری از دوستام تو زندگیم بمونن از جونم میخوام بگذرم خط قرمزهام رو فراموش میکنم بعد هم که اونا قدر نمی دونن مریض میشم میوفتم یه گوشه . 

در صورتیکه وقتی خودتو دوست بداری میفهمی تو با روابطت با کارت با پولت خوشحال و راضی نمیشی ادم وقتی خودشو دوست داشته باشه از درون احساس رضایت داره و دیگه براش مهم نیست اگه کسی از زندگیش رفت بیرون یا اگه تو محل کار قدرش رو ندونستن میدونه که این کار رضایت بخش نبود میتونه بره سراغ کار دیگه ای ولی اینو میدونه که همیشه باید خوشحال باشه خوشحال از اینکه خدا اونو افریده و فرصت تجربه زندگی پیدا کرده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">