زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

زندگی رویایی

هر وقت مینویسم چند لحظه بعد ذهنم آروم میشه و میتونم راه حل ها رو ببینم

۳۱خرداد

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

چند روزه دلشکسته هستم 

دلم میخواد برم پیش یک مشاور ولی از هزینه هاش میترسم کاش یه آدم منصف پیدا بشه بتونه راهنماییم کنه. 

من و همسرم با عشق ازدواج کردیم ولی الان نسبت به هم سرد شدیم .دیشب حتی دوست نداشتم بغلم کنه . چقدر بده چرا من نمی تونم دوسش داشته باشم . کاش بتونم دوباره پر از عشق باشم بتونم با عشق برای همسرم و بچه هام غذا درست کنم برنامه تفریح بذارم برنامه سفر و گردش بذارم . فکر میکنم اینکه مربی پسرم گفت فعلا برای آزمون سنجش آماده نیست در روحیه من بی تاثیر نبوده به هر حال هر چی هم جمللت مثبت بخونم که میگن رها کن مشکلاتت را بازهم نمی تونم رها کنم و بازهم میرم تو فاز منفی که من مادر بدی بودم براش من همسر بدی بودم .

دوست ندارم این مسائلم رو به کسی بگم یه دوست بود مثل مشاور بود برام هر روز از مشکلاتم مینوشتم براش اوایل گوش میداد و راهنماییم میکرد ولی اونم دیگه نیست آخرین بار بهم گفت باید بری پیش مشاور و منم دیگه براش چیزی ننوشتم. دوباره میام اینجا برای خودم مینویسم احساس میکنم وقتی یجا اینارو بنویسم بعدش رها میشم یذره سنگینی اون بار منفی کم میشه روی دوشم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">